
سلام امیدوارم روزهای خوشی رو سپری کنید گرچه من سپری نمی کنم.... دیروز یه فکری به ذهنم رسید که یه مسابقه در بیان راه بندازم به نام عکس کده... شرایط مسابقه هم اینه که ابتدا در این پست اعلام آمادگی میکنین و سپس دربخش چرت و پرت بالای صفحه ی وبلاگ آدرس عکس هارو به طور خصوصی برای من ارسال کنین مسابقه هم به صورت سه مرحله ی حذفی برگزار خواهد شد و رای گیری هم از طریق کاربران خود بیان انجام خواهد شد موضوع ع...
ادامه مطلب