بالاخره ازشراین غول بی شاخ و دم راحت شدم...
تقریبا بد نبود...
+فردا هم راهی مشهد هستم نایب الزیارتون هستم
ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 340 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 0:10