
یه سلام گرم به همه ی بیانی های عزیز خواستم بگم فقط تا فردا وقت دارید که عکسهارو بفرستید به بخش چرت وپرت برای این دوباره گفتم که چون خیلی ها خصوصی و عمومی اعلام آمادگی کردن ولی به جز یک نفر هنوز کسی عکسی نفرستاده.... لطفا هرچه سریعتر عکسهارو بفرستید.... لطفا اگه میشه دوستان بلاگیتان روهم خبر کنید که مسابقه هرچه باشکوه تر برگزار بشه.... درضمن یه بار دیگه میگم فعلا موضوع مرحله اول عمومی هست و موضوعش ...
ادامه مطلب
به نام حضرت حق... این روزا خیلی سرم شلوغه و نمیتونم به وباتون سربزنم(واقعا ببخشید...) به همین خاطر تصمیم گرفتم لیست دنبال کننده هارو پاک کنم. حالا هرکسی دوست داره دنبال بشه منو دنبال کنه ومنم اونو دنبال کنم اینجا نظر بگذاره... تا10مرداد هم فرصت دارید اعلام کنید... ...
ادامه مطلب