این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد.

متن مرتبط با «ملت» در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. نوشته شده است

من فاتحه این ملت را خواندم،شماهم بخوانید...

  • نیلوبلاگ

    به نام خدا... یکی بیاد به ما بگه واقعن چطونه شماها؟؟؟؟؟؟؟ ازآتنا عبرت نگرفتید؟؟؟؟؟؟؟؟ حداقل میگذاشتید یه ماه بگذره بعد دست به یه جنایت دیگه بزنید... واقعا ملت ماداره کجامیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه یکی نیست بگه تو میخواستی ماشین رو بدزدی به اون طفل معصوم چی کارداشتی؟؟؟؟؟؟؟ برای چی گذاشتی تلف بشه... ینی به قیافه معصومش نگاه نکردی؟؟؟؟؟؟ حتما تو اون گرما چقدربنیتا کوچولو گریه کرده و دنبال خانوادش بوده... فک نکردی الان خانوادش چقدر نگرانشن.... همه ی این حرفارو به قاتل آتناهم میگم... +البته الان آتن...

    ادامه مطلب