
یه سلام گرم به همه ی بیانی های عزیز خواستم بگم فقط تا فردا وقت دارید که عکسهارو بفرستید به بخش چرت وپرت برای این دوباره گفتم که چون خیلی ها خصوصی و عمومی اعلام آمادگی کردن ولی به جز یک نفر هنوز کسی عکسی نفرستاده.... لطفا هرچه سریعتر عکسهارو بفرستید.... لطفا اگه میشه دوستان بلاگیتان روهم خبر کنید که مسابقه هرچه باشکوه تر برگزار بشه.... درضمن یه بار دیگه میگم فعلا موضوع مرحله اول عمومی هست و موضوعش ...
ادامه مطلب
سلام به یاسان خوش آمدید.امیدوارم دراین وبلاگ دوستان خوبی برای هم باشیم وهیچ وقت همدیگه رو ترک نکنیم. وبهمون خوش بگذره....
ادامه مطلب