سلام ساعت 15:10ازمدرسه رسیدم به خونه.
انقد سرم گِزگِزمیکنه که حال وحوصله حرف زدن ندارم ایشالله بعدا حرف میزنم.
درضمن بازشدن مدارس روهم بهتون تسلیت میگم.
ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 223