چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خرید بک لینک

من نمیدونم چراانقدمعلما امسال وحشی شدن؟

آخه چراانقدرامتحان میگیرید وتمرین میگید؟

تواین دوماهه من یه روزآرامش نداشتم

اینم کارهای این هفتمه:

شنبه:دوصفحه امتحان ازکتاب پرسمان فیزیک

یکشنبه:امتحان بخشی ازدرس2زبان،امتحان چهارفصل اول مبانی کامپیوتر

دوشنبه:پرسش ازعربی1+عربی2+درس1عربی3،امتحان حسابان،تمرین های هندسه

سه شنبه:پرسش ازدرس2ادبیات،امتحان از28صفحه اول شیمی،دوصفحه دیگراز کتاب پرسمان فیزیک امتحان

چهارشنبه:امتحان از3درس زبان فارسی،پرسش ازدرس3 دینی،پرسش ازعربی1+عربی2+درس1عربی3

من میدونم این هفته رودیگه دووم نمیارم....

این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد....

ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: يکشنبه 23 آبان 1395 ساعت: 0:19

صفحه بندی