من نمیدونم چراانقدمعلما امسال وحشی شدن؟
آخه چراانقدرامتحان میگیرید وتمرین میگید؟
تواین دوماهه من یه روزآرامش نداشتم
اینم کارهای این هفتمه:
شنبه:دوصفحه امتحان ازکتاب پرسمان فیزیک
یکشنبه:امتحان بخشی ازدرس2زبان،امتحان چهارفصل اول مبانی کامپیوتر
دوشنبه:پرسش ازعربی1+عربی2+درس1عربی3،امتحان حسابان،تمرین های هندسه
سه شنبه:پرسش ازدرس2ادبیات،امتحان از28صفحه اول شیمی،دوصفحه دیگراز کتاب پرسمان فیزیک امتحان
چهارشنبه:امتحان از3درس زبان فارسی،پرسش ازدرس3 دینی،پرسش ازعربی1+عربی2+درس1عربی3
من میدونم این هفته رودیگه دووم نمیارم....
ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 215