سلام خدای خوبم

خرید بک لینک

به نام حضرت حق...

یه سلام میکنم به همه ی شما عزیزان...

شاید عده ی زیادی ازشماها من رو یادتون رفته باشه شایدم نه...

خب حدود 2ماه نبودم احتمالا عده ی زیادی دکمه ی قطع دنبال کردن روزدن وبرای همیشه غزل خداحافظی رو درباره ی من خوندن...

راستی سال نو مبارک...

سال95 هم تموم شد والان 22روز از96گذشته وچشم به هم بزنی این سال هم تموم میشه

اصلا ولش کن بریم سراغ اصل مطلب:

1

من موندم اگر قرآن به جای لاتجسسّوا می فرمود: تجسسّوا مابیش تر از این وقت می کردیم تو زندگی مردم فضولی کنیم؟!

-لاتَجَسَّسوا...(حجرات،12)

2

جهنم چه قدر دردناکه!

آدمایی که یه عمر ازمرگ فرارمیکردند،حالا مرگ،بزرگ ترین آرزوشون شده.

-وَ نادَوا یا مالِکُ لیَقض علینا رَبُّک...(زخرف،77)

3

می خوای انفاق نکنی،خب نکن ولی تورو خدانگو وضعم که خوب شد،حتما کمک می کنم.

-قُل لَو اَنتُم تَملِکونَ...(اسرا،100)

---------------------------------------------------------------

این چندخط مطلب ازکتاب سلام خدای خوبم انتخاب شده.

ایشالله اگه زنده بودم قسمت های دیگرش رو میگذارم.

ازپشت همین تریبون به پدرخوبم روزپدرروتبریک میگم.

فعلا خداحافظ

این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد....

ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 213 تاريخ: دوشنبه 28 فروردين 1396 ساعت: 2:23

صفحه بندی