امان از این کنکوور که موهام رو هم ازم گرفت....
+یادمه تاهمین پارسال که وبلاگ های دیگه کنکوری بودن وهمش درباره کنکور حرف میزدن من همش میگفتم ای بابا چقدر اینا غر میزنن....
حالا شده جریان ما....
+لطفا همگی دعایم کنید منم دعاتون میکنم
دست بوس همتونم فعلا...
خداحافظ...
ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 255