به نام حضرت حق...
سلام...
امروزمتوجه شدم فقط۷دوست خوب دارم:بهارپاتریکیان،افشین،سویل،مسعود،علیرضاامیدیان نسب،حوری دخت وبه خصوص مجتبی مطوری.
حرف های شما باعث شدکه این وبلاگ راحذف نکنم ولی به زودی تغییراتی اساسی دراین وبلاگ خواهم داد.
راستی برد ایران درمقابل کره راتبریک وایام سوگواری امام حسین راتسلیت میگم.
ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 200