وبازهم یک غم دیگه برای ملت ایران....
سانچی...................
چه ماه کوفتیه این دی که تمومی هم نداره....
تسلیت به همه ملت ایران...
ما را در سایت این وبلاگ حدودا در ۱۹ مهر, ساعت ۱۹:۵۹ حذف خواهد شد. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 228 تاريخ: پنجشنبه 5 بهمن 1396 ساعت: 11:51